lunes, 28 de julio de 2014

Vacances amb la Polo de Menta...


Aquestes vacances he gaudit de la meua Polo de Menta, la bici en la que començà l’aventura de PirataRecicle i en la que vaig experimentant noves idees, formes de combinar materials, colors, complements…


La veritat es que es una bona base per a que la gent comente, opine i exprese lo que pensa, i no puc estar més content. La he rodat menys de lo que m’agradaria, però el veure com la gent reacciona, com te paren pel carrer i comenten els que es pareix, sempre comentaris positius, fa que estiga motivat per a la próxima temporada, una temporada amb bones perspectives.

Lo més destacat, el bautisme del surf a Caner d’en Berenguer, gràcies als xics del Surf Club Morvedre (http://surfmorvedre.blogspot.com.es/). Vaig anar amb la bici i la meua tabla, vaig gaudir del event i de la gent, vaig quidrar l’atenció amb la bici i ens donarem a conéixer…




L’última volteta amb la bici va ser per a vore el Iboga Sumer Festival de Cullera (www.ibogasummerfestival.com/). Tot un disfrutar, però la gent ja amb dos dies de festival i a les 5 de la vesprada no li se podía demanar molt, però així i tot, molt positiu.


Tornem al poble amb les piles carregades i nous projectes que començarem i ensenyarem en breu.

Salutacions!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario