Es tracta de la primera adaptació d’un Kit de motor elèctric d’asistència al pedaleig a una bici básica de muntanya. La elecció es el Kit EBike amb bateria a la tija del seillent, motor al buje de davant i sensor al pedalier. Un Kit amb una relació qualitat preu molt bó i amb un muntatge i característiques tècniques molt interessants.
Com voreu en les fotos de la bici acabada, la bateria i electrònica
van ubicades baix del seillent, al manillar van les manetes de frens amb
sensors de desconexió, el pulsador d’arranc amb testics de càrrega de bateria,
a la roda de davant va el motor al buje amb conexió desmontable per si tenim
que desmontar la roda. Al pedalier va ubicat el sensor de pedaleig i baix de la
bateria porta la clau de contacte i bloqueig de bateria.
El funcionament es molt efectiu, el motor transmiteix
molta força i símplement al marcar el pedaleig la bicicleta tira com si es
tractés de un ciclomotor. Una sensació molt divertida i útil per a afrontar un
dia a dia amb pendents i obstàcles que permiteix arribar als puestos sense
suar, ni contaminar res…
Tenim Kits amb quatre disposicions de bateria diferents, així com diferents qualitats i sensors d'asistència. Si voleu més información, no dubteu en comentar-ho.
• Bateria de 24v 10 Ah. Es col·loca en un suport a la tija del sillí, amb allotjament per al controlador• Ideal per a desplaçaments d'entre 30 i 40 kmLes característiques del motor són :• Gran potència i parell . Potència nominal de 250-350 watt, i màximes continuades de més de 500 watt .• Roda lliure total . Zero resistència quan no s'usa el motor . És la configuració ideal per a bicicleta elèctrica.• Pes contingut , menys de 2.8 kg .• Adaptador de fre de disc inclòs, compatible amb qualsevol disc tipus " Shimano " de 6 forats.• Connector estanc a 10 cm del motor, que permet reparar una punxada o desmuntar la roda per al seu transport en segons .• Disponible en versió davantera ( eix de 100 mm) O posterior ( eix de 135 mm) .
• Disponible en llandes de 20 , 24 , 26 i 28 ( 700C ) doble paret i radiat reforçat .
• Dos anys de garantia . Vida estimada del motor major a 20.000 km .• Planetaris interns de fibra , almenys un 20 % més grans que en motors similars . Menys soroll i major vida últil
No hay comentarios:
Publicar un comentario